Ce este Marketingul Online?

Marketingul digital, sau marketingul online, se referă la comercializarea de produse sau servicii folosind tehnologii digitale, în principal pe Internet, dar include și utilizarea telefoanelor, afișarea reclamelor și multe alte medii digitale.

Aici se găsesc tehnici precum
  • SEO (optimizare pentru motoarele de căutare)
  • SEM (marketing prin motoare de căutare)
  • Marketing de conținut
  • Marketingul influenței
  • Automatizarea conținutului
  • Marketing de campanie
  • Marketing bazat pe date și marketingul e-commerce
  • Marketing social media
  • Optimizare în social media
  • Email, afișaj reclame și multe altele

Marketingul online include o gamă mai largă de elemente de marketing decât marketingul tradițional de afaceri datorită canalelor suplimentare și mecanismelor de marketing disponibile pe internet.

Cum vă putem ajuta?

  • Planificarea și optimizarea marketingului digital
  • Marketing în social media
  • Creșterea traficului
  • E-Business de securitate
  • Strategii pentru succesul afacerii
  • Rețele sociale
  • Studii online
  • Comportamentul online al consumatorilor
  • Comunicare on-line
  • Personalizare online

Principala limitare a acestui tip de marketing este lipsa de tangibilitate în ceea ce privește produsele. Consumatorii nu pot încerca sau vizualiza produsul real înainte de a cumpăra. Politicile generoase de returnare sunt principala modalitate de a evita reținerea unui astfel de cumpărător.

Marketingul online poate oferi beneficii cum ar fi
  • Creșterea potențialului
  • Reducerea cheltuielilor
  • Comunicații elegante
  • Control mai bun
  • Îmbunătățirea serviciului clienți
  • Avantaj competitiv
Marketingul online are mai multe avantaje
  • Costuri reduse
  • Flexibilitate și confort
  • Rezultate statistice eficiente
  • Mai multe opțiuni
  • Targetare demografică

Marketingul online a depășit publicitatea tradițională în ultimii ani și continuă să fie o industrie cu creștere înaltă.


Lansează o campanie de marketing online